Καλάθι

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Πολιτική Eπιστροφών

Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Για να ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής θα πρέπει να μας στείλετε σε ένα email στο info@sofianos-orthopedika.gr (ή στη φόρμα επικοινωνίας στη σελίδα επικοινωνίας) τον αριθμό της παραγγελίας σας, το ονοματεπώνυμο σας, το κινητό σας και τον λόγο επιστροφής. Αν η επιστροφή είναι λόγω ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος, θα πρέπει να αναρτήσετε εικόνες που να δείχνουν το πρόβλημα ή το λάθος προϊόν που παραλάβατε.

Η επιστροφή γίνεται με δική σας χρέωση σε περίπτωση επιστροφής που δεν είναι λάθος ή προβληματικό το προϊόν.

Υπαναχώρηση

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούστε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και άμεση. Η Σοφιανός Ορθοπεδικά αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας σε περίπτωση που το προϊόν της παραγγελίας σας είναι λάθος ή είναι ελαττωματικό. Σε περίπτωση που απλά αλλάξατε γνώμη και θέλετε να αλλάξετε αυτό που παραγγείλατε με κάτι διαφορετικό ή θέλετε επιστροφή χρημάτων, η επιστροφή και επαναποστολή γίνεται με δική σας χρέωση.

Σημείωσε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Διάβασε αναλυτικά όλες τις εξαιρέσεις στην παράγραφο “Περιορισμοί επιστροφών”.

Παράδοση λανθασμένου ή ελλιπούς προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλατε, ή εάν λείπει κάποιο μέρος ή εξάρτημά του, μπορείς να γράψετε στο τίτλο του email που θα μας στείλετε “Παρέλαβα διαφορετικό προϊόν από αυτό που παρήγγειλα”.

Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά

Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείς να αρνηθείς την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας για να προβούμε άμεσα σε αποζημίωση ή αποστολή νέου προϊόντος.

Εάν το διαπίστωσες κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, μπορείτε να γράψετε “Το προϊόν που παρήγγειλα είναι ελαττωματικό” στο email που θα μας στείλετε, και να σχολιάσετε την ζημιά, για να επιστρέψουμε τα χρήματά σας πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.

Προϊόντα με σύντομη ημερομηνία λήξης

Εάν παρέλαβες κάποιο προϊόν (παραφάρμακα, συμπληρώματα διατροφής) που έχει περασμένη ημερομηνία λήξης, μπορείς να μας το επιστρέψεις γράφοντας “Το προϊον που παρήγγειλα έχει λήξει”, για να επιστρέψουμε τα χρήματά σου πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγόρασατε παρουσίασε κάποιο ελάττωμα, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.

Για να επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, καλό θα είναι να φωτογραφίσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Φρόντιστε οι φωτογραφίες που θα ανεβάσετε στο email που θα μας στείλετε, να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περίγραψε το πρόβλημα ώστε η ομάδα μας να έχει πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας και θα επικοινωνήσουμε σύντομας μαζί σαςς για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Εάν κάποιο προϊόν που αγόρασατε ανήκει σε κατηγορία που δεν επιτρέπονται επιστροφές για λόγους προστασίας υγείας και είναι ελαττωματικό, επικοινώνησε μαζί μας μέσω email ή μέσω της σελίδας επικοινωνίας για να σας βοηθήσουμε εάν δύναται επιστροφή.

Εγγύηση

Η νόμιμη εγγύηση συνίσταται στην ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοση του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή.

Εάν το προϊόν σας έχει εμφανίσει πρόβλημα που δεν οφείλετε σε δική σας λάθος χρήση και έχουν περάσει πάνω από 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εγγύηση του προϊόντος (εφόσον βρίσκεστε εντός του χρονικού ορίου που αυτή καθορίζει), για να επιστρέψετε το προϊόν για να αντικατασταθεί ή επισκευαστεί από τον εκάστοτε κατασκευαστή προϊόντος.

Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση

Για τις επιστροφές λόγω υπαναχώρησης, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης ξεκινά άμεσα, με την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στο καταστημά μας. Οι επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημείωστε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.

Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, αναλόγως με τι επιλέξατε. (Για να γίνει επιστροφή χρημάτων και όχι αντικατάσταση θα πρέπει η συσκευασία του προϊόντος να είναι στη αρχική του κατάσταση όπως όταν το παραλάβατε.

Εάν διάλεξατε την επιστροφή χρημάτων και η εξόφληση της παραγγελίας σας είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποίησατε για την εν λόγω παραγγελία. Τα χρήματά σας αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σου, είτε ως κατάθεση από την ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ Ο.Ε.

Σε περίπτωση εξόφλησης της παραγγελίας σου με αντικαταβολή ή μέσω του τρόπου πληρωμής TBI BANK “Αγοράστε τώρα, πληρώστε μετά”, θα πρέπει να μας κοινοποιήσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού και συγκεκριμένα: ΙΒΑΝ λογαριασμού, τραπεζικό ίδρυμα, ονοματεπώνυμο δικαιούχου (το οποίο θα πρέπει να είναι ταυτόσημο με το πρόσωπο που παρέλαβε και εξόφλησε την παραγγελία) καθώς και κάποιο αποδεικτικό (π.χ. φωτογραφία από την αρχική σελίδα του βιβλιαρίου καταθέσεων ή φωτογραφία από το web banking όπου φαίνεται το όνομά σου) ότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός ανήκει σε εσένα. Αν δεν έχεις τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να εμφανίζεσαι ως ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί να ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής και μια υπεύθυνη δήλωση, επικυρωμένη από ΚΕΠ, ότι επιθυμείς την κατάθεση των χρημάτων σου σε λογαριασμό τρίτου. Σημείωσε εδώ ότι, το κόστος της αντικαταβολής, που είναι 2,00 € ανά αποστολή, καθώς επίσης και τα εφάπαξ έξοδα τράπεζας, στην περίπτωση του τρόπου πληρωμής TBI BANK “Αγοράστε τώρα, πληρώστε μετά”, δεν επιστρέφονται.

Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σου με δικά μας έξοδα. (σε περίπτωση επιστροφής λόγω λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος, δεν ισχύει σε περιπτώσεις επιστροφής που είναι μέτά τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής)

Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση επιστροφής που δεν είναι λάθος ή προβληματικό το προϊόν, αφαιρούνται από το ποσό επιστροφής.

Περιορισμοί επιστροφών

Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Προϊόντα που έχουν βλάβη που δεν οφείλετε σε δική σας χρήση, μπορούν να επιστραφούν με δικά μας έξοδα επιστροφής έαν το αίτημα είναι εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Διαφορετικά ισχύει η εκάστοτε εγγύηση προϊόντος.

Παραστατικό αγοράς

Για να μπορέσετε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν θα πρέπει να έχετε κρατήσει το παραστατικό αγοράς.

Αν έχετε παραλάβει τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδώσετε δελτίο αποστολής και να το συμπεριλάβετε στη συσκευασία. Θα σας αποστείλουμε το πιστωτικό τιμολόγιο αφού παραλάβουμε τα προϊόντα.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  1. Σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:

    • Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. βοηθημάτα τουαλέτας, προιόντα οξυγονοθεραπείας)
    • Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μαξιλαριών και στρωμάτων και διαβητικών παπουτσιών για λόγους υγιεινής, εφόσον έχουν βγει από την συσκευασία τους.
    • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. προϊόντα ακράτειας, προϊόντα προσωπικής φροντίδας)
    • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (Η συσκευασία και το προϊόν εφόσον αυτό ήρθε σε κλειστή συσκευασία, πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση όπως ακριβώς εστάλει.)
    • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (προϊόντα που το μέγεθος τους προκύπτει από ειδικές διαστάσεις που έχει θέσει ο καταναλωτής)
    • Προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία από το εξωτερικό, μετά από ενημέρωση του καταναλωτή.
  2. Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

Οδηγίες προετοιμασίας & προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής

Για να δεχτούμε την επιστροφή σου, θα πρέπει:

  • Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Προτίμηστε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχετε, διάλεξτε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, για παράδειγμα ένα ζευγάρι σαμπό, τότε πρόσθεστε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί.
  • Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής – επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος που έχετε ζητήσει επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσετε:

  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Επίσης να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ειδικές σημάνσεις που μπορεί να έχει το προϊόν (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
  • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.