Επίθεμα Κρυοθερμοθεραπείας με Δέστρες Oppo 4760

32.80

Επίθεμα Κρυοθερμοθεραπείας με Δέστρες Oppo 4760 Για κρυοθεραπεία ή θερμοθεραπεία! Το Επίθεμα Κρυοθερμοθεραπείας με Δέστρες Oppo…
Κωδικός προϊόντος: 4760 Κατηγορία:

32.80

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ!

Ευχαριστούμε! Θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας.

Επίθεμα Κρυοθερμοθεραπείας με Δέστρες Oppo 4760 32.80

Παρακαλούμε συμπληρώστε όλα τα πεδία

Συμπληρώστε το ονομά σας, το τηλέφωνό σας και θα σας καλέσουμε για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικώς.

Κωδικός προϊόντος: 4760 Κατηγορία:

Περιγραφή

Επίθεμα Κρυοθερμοθεραπείας με Δέστρες Oppo 4760

Για κρυοθεραπεία ή θερμοθεραπεία!

Το Επίθεμα Κρυοθερμοθεραπείας με Δέστρες Oppo 4760 έρχεται σε μια αφρώδης συσκευασία με δυο θήκες για 2 ψυχρά–θερμά επιθέματα που κλείνουν με αυτοκόλλητο.

Χαρακτηριστικά:

• Με δυο ελαστικούς αυτοκόλλητους ιμάντες για ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα στα σημεία του σώματος που θα χρησιμοποιηθεί.
  • Το μέγεθος των 2 GEL επιθεμάτων είναι 14cm X 16cm το ένα.
  • Για κρυοθεραπεία τοποθετείται το GEL στην κατάψυξη για τουλάχιστον 2 ώρες.
  • Για θερμοθεραπεία τοποθετείται σε φούρνο μικροκυμάτων 1 με 2 λεπτά (σε νερό) ή 8 με 10 λεπτά σε βραστό νερό.

Ενδείξεις:

• Διάρκεια ΚρυοθεραπείαςΗ εφαρμογή γίνεται τις πρώτες 72 ώρες μετά από τραυματισμό , 10΄ έως 30΄ , 5 με 6 φορές την ημέρα.
  • Διάρκεια ΘερμοθεραπείαςΗ εφαρμογή γίνεται μετά την υποχώρηση της φλεγμονής , (72ώρες μετά από τραυματισμό) με διάρκεια 10΄ με 15΄, 2 με 3 φορές την ημέρα.
  • Ενδείξεις για ΚρυοθεραπείαΜείωση πόνου, φλεγμονής , επιβράδυνση αιματώματος ,οιδήματος , οξύς- υποξύς τραυματισμούς και αθλητικές κακώσεις.
  • Ενδείξεις για ΘερμοθεραπείαςΜείωση πόνου και μυϊκού σπασμού , χρονιές εκφυλιστικές νόσοι (οστεοαρθρίτιδα , οσφυαλγία ) και ρευματοπάθειες.

Δείτε εδώ ακόμα περισσότερα στη κατηγορία επιθέματα!

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Επίθεμα Κρυοθερμοθεραπείας με Δέστρες Oppo 4760”