sofianos orthopedika fitball

 

 Γυμναστική και διασκέδαση με μπάλα γυμναστικής – fit ball!

Η μπάλα γυμναστικής ή αλλιώς fit ball είναι ένα εργαλείο ενδυνάμωσης, αύξησης της ευλυγισίας, βελτίωσης της ισορροπίας και του συντονισμού. Δείτε πώς μπορείτε να ωφεληθείτε από την άσκηση πάνω σε μπάλα γυμναστικής  και με ποια κριτήρια να την επιλέξετε.

Τα  πλεονεκτήματά της  μπάλας γυμναστικής  – fit ball 

Κάνει για όλους! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια ποικιλία ασκήσεων, κατάλληλων για όλα τα επίπεδα εκγύμνασης, τόσο από τους αγύμναστους και υπέρβαρους όσο κι από εκείνους που γυμνάζονται συστηματικά.

Επιτρέπει την εκγύμναση όλων των μυϊκών ομάδων ενώ ταυτόχρονα γυμνάζει συνεχώς τους μύες που συμβάλλουν στη σωστή στάση του σώματος. Έτσι, μπορείτε να επικεντρωθείτε στην ενδυνάμωση και γράμμωση συγκεκριμένων περιοχών του σώματος και να αποκτήσετε ένα πιο αδύνατο και πιο νεανικό σώμα.

Βελτιώνει τη στάση του σώματός σας και ενδυναμώνει τους κοιλιακούς σας μυς και τους ραχιαίους. Ασκώντας συνεχώς τους εγκάρσιους κοιλιακούς που στηρίζουν την σπονδυλική στήλη, αυξάνεται η συνολική δύναμη του κορμού.

Αυξάνει την ευλυγισία. Όσοι ορισμένοι μύες διατείνονται κατά τη διάρκεια μιας άσκησης, ορισμένοι άλλοι συμβάλλουν στη σταθεροποίηση και της ισορροπία σας πάνω στην μπάλα.

Σας προσφέρει στήριξη και σας επιτρέπει να εκτελείτε ασκήσεις που δεν μπορούσατε να εκτελέσετε στο παρελθόν λόγω ενοχλήσεων ή αδυναμίας. Έτσι ενεργοποιεί τους μύες που δε χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια των καθημερινών δραστηριοτήτων μας.

Πώς να επιλέξετε τη σωστή μπάλα

Όταν κάθεστε πάνω στην μπάλα τα γόνατά σας πρέπει να βρίσκονται στο ίδιο ύψος με τους γοφούς σας ή λίγο χαμηλότερα και να σχηματίζουν ορθή γωνία. Τα πέλματα των ποδιών σας να πατάτε στο πάτωμα.

Αν είστε υπέρβαροι, αγύμναστοι ή μετά τα 40 επιλέξτε μία μεγάλη μπάλα, η οποία όμως δε θα είναι εντελώς φουσκωμένη.

Αν το ύψος σας είναι μέχρι από 1.50 -1.75 μ., η διάμετρος της μπάλας πρέπει να είναι 65 εκατοστά.

Δείτε εδώ

Αν το ύψος σας είναι από  1.75 μ.  και πάνω, η διάμετρος της μπάλας πρέπει να είναι 65 εκατοστά.

Δείτε εδώ

Να θυμάστε πως απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια για να ισορροπήσετε σε μία μικρότερη και πλήρως φουσκωμένη μπάλα από ότι σε μια μεγαλύτερη και πιο ευπίεστη.

Μια εύκολη άσκηση για προθέρμανση με μπάλα γυμναστικής – fitball

Είναι πολύ διασκεδαστική και θα σας κάνει να γελάσετε! Όταν εκτελείται ελεγχόμενα, συμβάλλει στην αύξηση της κινητικότητας των μεσοσπονδύλιων δίσκων και βελτιώνει τον συγχρονισμό σας.

Καθίστε πάνω στην μπάλα με την πλάτη σας ίσια. Βάλτε τα χέρια στο πλάι και αναπηδήστε πάνω στην μπάλα. Κάντε 8 – 10 φορές από 2 σετ. Είναι καλή άσκηση για προθέρμανση.

Για να δείτε αποτέλεσμα μην αφήνετε ποτέ τον κορμό σας να χαλαρώνει ή να καμπουριάζει πάνω στην μπάλα γυμναστικής – fitball.

Πηγή : ygeia6